неделя, 9 януари 2011 г.

Inter thai = на много вкусна тайландска храна

Още от отварянето на ресторанта някъде в началото на 2010 г. се каня да го посетя защото просто обожавам да пробвам нови и интересни ястия и комбинации на продукти. Едно от нещата, които ме спираха беше прекалената близост на ресторанта с блока, където живее приятелят ми във Варна. И в мислите ми това близко разстояние беше все едно да си вечерям в къщи. :) Но след около година канене, най-накрая рекох и отрекох, че по новогодишното ми посещение във Варна задължително ще го посетим. Така и стана, и честно да си кажа останах меко казано очарована.
Да започнем с обслужването: още от вратата те посрещат предлагат ти маса , настаняват, нещо, което по принцип е нормално, но все пак трябва да се отбележи. Изчакаха ни да се настаним, което през зимата значи да свалиш около 100 неща от себе си като шапка, ръкавици, шалове и т.н. и веднага след това ни донесоха менютата. Спокойно ни изчака момичето да се начудим какво ще искаме, без както ми се е случвало на други места през 5 мин избрахте ли си, избрахте ли си... Изобщо много съм доволна от обслужването.
Да преминем на обстановката, която е много предразполагаща за отпускане и пълна наслада. Какво имам в предвид, ами например прекрасният интериор включващ, какви ли не интересни и характерни за Тайланд статуетки. Тиха и успокояваща музика, която разбира се е тайландска. Масите са подредени с вкус и наистина всичко около теб те кара да се чувстваш специален.
Хм и да стигнем до менюто. Решихме да не екпериментираме чак толкова силно, защото определено имаше доста страни комбинации, но следващият път определено ще се пробват и по-изчанчените неща. :) За начало си поръчахме салата Ям Ун Сен, която просто беше превъзходна. Невероятно съчетания на съставки като прозрачни нудали, рибен сос, фъстъци, свинско месо, захар и т.н. Такова вкусно нещо казвам ви отдавна не бях яла. Всеки като прочете съставките ще си каже егати буламача, но много ще сгреши, салатата имаше невероятно нежен вкус, направо се топеше в устата. Продължихме с две пилешки ястия: аз пробвах Гай Сте, а половинката Гай Пат Мет. И двете бяха много вкусни, а толкова крехко пилешко месо досега не бях яла. Остана място и за десерт :) избрахме единодушно Гулай Тод, което представлява пържен банан с кокосови стърготини и сусам и топка сладолед. Този десерт беше страхотният завършек на тази вечеря. Бях яла преди това пържен банан в Китайски ресторант, и няма нищо общо с това, което пробвахме тук. Толкова нежен и вкусен, а в китайският беше един тежък, мазен. Всичко беше гарнирано с бутилка бяло вино, какво да се прави не обичам червено.

Салатката Ям Ун Сен
Основното на половинката Гай Пат Мет
Десертът Гулай Тод

Снимките са от сайта, тъй като ме досрамя да снимам.

С една дума силно ви препоръчвам ако се отбивате скоро във Варна да посетите този ресторант, вярвам, че ще останете очаровани така както и ние. А аз определено смятам това да не е последното ми посещение там. :)
Ето и сайтът на ресторанта и адресът ул. "Цар Асен" № 52 ( на гърба на Медицинският Университет), гр. Варна.

Няма коментари: