петък, 17 декември 2010 г.

A lot like love

 Гледаше ми се нещо разтоварващо, хем комедия, хем не баш. Оказа се точния филм за преодоляване на неприятното чувство за пореден път да се убедиш, че хората не са това за което се показват. Пред теб са страхотни, супер приятели, а всъщност всичко е един фарс, докато помагаш си ОК, а ако в един момент ти писне и оставиш хората на техните си сили и знания ставаш лош. Ееее не благодаря за такива приятелства. За пореден път се и потвърди това, че което си помисля за някой още от първи поглед се оказва вярно.
 Та за филма, само хубави неща мога да кажа. Гледам го сигурно за 10-ти път и пак ми остава приятното чувство, че съм направила нещо хубаво за душата си през тези два часа. Невероятна актьорска игра, готини свежи актьори, интересна история, какво повече му е нужно на човек. :) 


Ако не сте го гледали поправете тази грешка, поне според ми си заслужава. И ви пожелавам да не се разочаровате от хората, така както аз. :(

Няма коментари: