събота, 13 ноември 2010 г.

Veronika decides to die


 Вчера от нямане, какво да правя реших да гледам филм. Преди няколко дни си свалих този въпреки различните и противоречиви мнения. На мен лично филмът ми хареса. Обичам такива някакви шантави истории, но смислени и добре представени. Не съм чела книгата, тъй че не знам дали я припокрива напълно. Имам непоносимост към много харесваните дали писатели, дали музиканти и т.н. Не съм и сигурна дали някога бих си купила книга на Пауло Коелю, но филмът си го биваше. 
 Лично си имам и пристрастие към актрисата изпълняваща главната роля Сара Мишел Гелар. Много ми е симпатична и нежна. За мен доста добра игра в този филм. Излиза от шаблона на сладникавите и тинейджърските филми, които са голяма част от репертоара и. 
 Историята накратко: Вероника е жена с хубава професия, от добро семейство, но не възприема живота и фалшивите ценности, които са си изградили хората. Тя буквално е бясна на хората, за това, в което са се превърнали, че са изгубили мечтите си и умението да мечтаят. За това решава да се самоубие, но не успява, след което попада в болница за душевноболни, където благодарение на лекуващият лекар открива желанието си за живот и смисъла на това да живееш.

Ето и трейлъра на филма:
 

Ако решите да го гледате приятно гледане! :)

Няма коментари: