сряда, 10 ноември 2010 г.

Варицела на стари години

Като малка нито аз, нито брат ми сме карали тази толкова популярна детска болест. И от момента, в който чух за нея, все съм се чудила, какво ли е усещането. Е сега имам тази възможност да разбера. :) Вчера сутринта ми избиха първите петънца, вечерта вдигнах "лекинка" температура от 39,5 градуса и с всеки изминал час петънцата нарастваха с по едно две. Днес отново температура и хайде при чичо доктор, да ми каже това, което вече знаех. Ама друго си е доктор да го потвърди след около 2 часа чакане пред кабинета му. Предписа ми човечица витаминчета, стандартният ментолов спирт за сърбежа и още едно лекарство за сваляне на температурата и за болките в ставите и мускулите, които също си имам от вчера. И ме заточи в къщи без излизане за 7 дена. :( 
От една страна не му беше баш сега момента, от друга като човек от женски пол се радвам, че ще я мина, защото при едно бъдещо забременяване е по-добре да съм я прекарала. Това много пъти съм си го мислела, тъй като съм съзнателен и четящ човек знам, че е много опасно заразяването при бременните жени, и то най вече за плода. 
А за усещането, хм наистина е много странно. Да оставим настрана изгарящата температура и излизането навън  по блуза при все това, че всички останали са с якета. Но сякаш си усещам във всеки момент как и къде ми излиза поредната пъпчица. Най-странни са ми тези по главата под косата. Мислех си, че ще се размина и с тези по лицето, но както се казва "да ама не", и там си имам три на брадичката образуват си едно малко триъгълниче, а сега докато пишех ми тръгна и една около веждите. Просто чудно докъде ли ще стигнат. Както чичо доктор каза, докато не избият и до петите няма да се отървеш и от температурата, и от неразположението. Тъй че чакам ги до петите :D 
А пък и по-добре на 26 отколкото на 42 като една приятелка на майка ми. Доктора толкова бил учуден, че чак събрал всички останали да им покаже, жена на 42 с шарка. 
Винаги съм се чудила, дали ще успея да издържа сърбежа. Е за сега се справям, но ще видим как ще е след няколко дни. Само са ми много странни и постоянно си ги гледкам. :) Какво да се прави луд умора няма.
Та живи здрави и това ще минем, а сега ми предстоят 7 дни почивка, единственото хубаво нещо в цялата история. :)

Няма коментари: