четвъртък, 18 ноември 2010 г.

Просто един слънчев ден

Днес бе първият ден, след карантинния ми отпуск от варицелата, в който излезнах навън. Почуствах се отново жива, а времето е направо прекрасно. След снощният дъжд си помислих ако и утре е така направо не знам, толкова си бях наумила да излезна на малка разходка, защото явно силите ми  още не са се възстановили от боледуването, което макар да мина що годе леко си ме изтощи . Всички като чуеха шарка на тази възраст ми казваха, а много лошо по-трудно ще я изкараш, много ще те държи, а пък моят организъм  напук на всички реши, че ще мине леко. Няколко пъпчици (~20), няколко дена с висока температура и разбира се  най-гадното от всичко сърбежа, нямаше как да се размина с него.
 Но днес, днес просто всичко е някак хубаво и усмихнато, като изключим хората по улицата. Ех не се научиха тези хора, че ако те се усмихнат и света ще им се усмихне. И всички някак странно, странно ме гледаха сякаш да ходиш ведър с усмивка на лице е някакво престъпление. А може пък да е било и заради това, че ходех по къс ръкав знам ли. :)
 Посетих един магазин, който се навих да видя точно преди да се разболея. По скоро се водят дрогерии, това е сайтът им Be Fit. Отдавна ми бяха интересни като магазин, но сега получих тяхна реклама, в която имаше интересни неща, а като сметнем и талончето за 5% намаление и  реших да ги посетя. Малко стряскащо ми беше, че бях единственият клиент, но пък персонала се оказаха доста симпатични млади хора, които не ти досаждат, а като видят, че се луташ и търсиш нещо ти помагат и те насочват. Много приятно ми беше пазаруването там, а и този персонал, това ведро отношение, определено ме поканиха да повторя и потретя и т.н. посещението си при тях. Общо взето през този ден друг човек не ми се усмихна освен те, което наистина е странно. 
 Та аз ще продължавам да си се усмихвам на този прекрасен слънчев ден. Надявам се и вие да го правите често. :)
 А ето и една снимчица, която ми носи точно такива положителни чувства както всичко днес. Последният плаж за тази година на Фичоза, Варна с част от най-любимите хора, просто един незабравим ден, като днешния: 


Е добре де станаха две, но нека има 

Много усмивки ви желая и не забравяйте, колко е важно да се усмихвате. :)

Няма коментари: