сряда, 19 октомври 2016 г.

Tea time или чайовете, които харесвам част 2

Здравейте, 
днес реших да ви позанимавам отново с част от моите любими чайове (част 1 можете да прочетете тук). В днешната публикация ще има 4 различни вкуса и марки черен чай, а ето ги и тях: 


Fruit Variations Black tea (raspberry, apple, cherry и melon), Pickwick, Холандия - 20 пакетчета, по 5 от всеки вкус. Съдържа: черен чай, аромати и парченца плодове съответно малина, ябълка, череша и пъпеш. Най ми харесаха малината и черешата, пъпеша е "меко" казано странен, а и ябълката не ми хареса особено много. Но пък винаги е интересно да пробваш нещо ново, така все пак си изграждаш вкус и след това купуваш само това, което наистина се е доказало за теб. Така, че препоръчвам да пробвате тази кутийка пълна с различни вкусове и кой знае може да се изненадате много приятно :) Като цяло хубав черен чай, прекрасен за сутрешна закуска и поемане на малко кофеин ;)


Lady Grey Tea, Twinings, Англия - 20 пакетчета. Съдържа: черен чай, портокалова кора, лимонова кора и цитрусов аромат. (Според описанието на фирмата това е: фин черен чай перфектно балансиран с вкус на цитрусови плодове: бергамот, портокал и лимон) 
Това е един от най-, най-любимите ми чайове, за съжаление не се предлага в България и аз си го набавям от iHerb. Много обичам цитрусови плодове особено лимоните и грейпфрутите, за това няма как и да не ми хареса този чай. Описанието на фирмата е изключително точно, определено много добре балансиран вкус и аромат. Води се чай със слаба сила, но на мен ми действа много ободряващо рано сутрин. Ако можете да си го набавите препоръчвам с две ръце и два крака хаха...

А сега е ред и на най-, най-, най-любимия ми чай, който за съжаление отново не може да се закупи в България и отново източникът ми за него е iHerb
White Chocolate Mocha black tea, STASH, САЩ - 18 пакетчета. Съдържа естествени съставки: какови черупки, черен чай, канела, вкус тирамису, вкус на кафе, шоколадов вкус, вкус на бял шоколад. Както ви бях писала кафе не пия и не обичам, за разлика от аромата му който обожавам. За това и този чай е най-невероятното усещане, което човек с моите предпочитания може да си достави :) Не пиеш истинско кафе, а чай с неговите вкус и аромат. Хем те събужда заради кофеина, хем не е кафето с всичките му странични ефекти. Една чаша пълна със 100 %-во удоволствие...


Последния чай, за който ще ви пиша днес е лесно достъпен и също много хубав:
Earl Grey, Ahmad, Англия - 20 пакетчета. Съдържа: черен чай, аромат на бергамот. Много приятен черен чай, прилича на този на Twinings, но е доста по-слабо ароматизиран, тъй като съдържа само един от ароматите, а именно бергамот. Въпреки всичко, като се има в предвид, че може да се намери на всякъде по магазините е една доста добра алтернатива на Lady Grey Tea и определено ви го препоръчвам.

Това е за днес от мен и до скоро с някой нов чаен пост :)

Няма коментари: