сряда, 6 октомври 2010 г.

Мерлин - един приятен и магичен сериал

Миналата година случайно превъртайки каналите на телевизора попаднах на един невероятен сериал "Legend of the seeker", който даваха по бтв. Направо се влюбих в тази вълшебна история. Точно преди него даваха друг подобен сериал "Мерлин", който аз тогава не харесах и си казах, не не обичам такова изопачаване на историята. Прекалено измислен ми се стори, някак си не точно по историята, която съм чела. Oсвен това чернокожата Гуинивиър ми дойде малко в повечко, нещо като негърът Орфей (в един филм на Hallmark). Но.... винаги има едно но ;)
Сутрин със закуската си пускам телевизора ей така нещо да говори. Прехвърляйки телевизиите с тъпите и скучни сутрешни блокове, попаднах на бтв cinema и повтаряха сериала "Мерлин". Този път от нямане на нищо друго интересно се загледах и какво се случи същото като с "Legend of the seeker", не можех да откъсна поглед от телевизора. Да историята е малко по-странна и различна от всеобщо известната, но има нещо много хващащо и завладяващо. Препоръчвам горещо на хората обичащи магии, измислени светове и други такива страннотийки. 
Хареса ми също и избора на младите и непознати актьори. Някак по-приятно ми става, когато гледам непознати актьори, а не до болка втръсващи и използвани такива. Плюс това смятам, че се справят доста добре с ролите си и успяват да пресъздадат реално персонажите си. А присъствието на доказаните и възрастните актьори е някак приятно и ненатрапващо. 

Ето и малко снимчици от сериала и актьорите: 

Прекрасната Моргана (Katie McGrath)


Артур (Bradley James)


Мерлин (Colin Morgan)


Чернокожата Гуинивиър (Angel Coulby)


Утер Пендрагон, бащата на Артур (Anthony Head) - постоянно се чудех откъде ми е познат този актьор, а то се оказа наставника на Бъфи, убийцата на вампири :)


Гай, наставника на Мерлин (Richard Wilson)

Великият Дракон, с невероятният глас на John Hurt


И една сладка снимка извън филма и героите :)

Приятно гледане 


Няма коментари: