събота, 22 юни 2013 г.

Ежедневие 22.06

Не знам защо сънародниците ми всекидневно трябва да ме убеждават, защо по дяволите на власт идват само идиоти и защо държавата ни е на това дередже. Еми народа ни е такъв за това и управниците са ни такива.
Две случки само от днес:
   Първата: влизам в магазин Билла за едно единствено нещо (студено и за пиене :)). Има два вида каси експресна и нормална. Логичното би било на екпресните каси да са хората като мен с по едно две неща, а на нормалните тези, които са пазарували повечко нещица. В някоя нормална държава може би да, но не и тук. На всички експресни каси бяха хора с пълни кошници, които дори не можаха да държат вече в ръцете си и ги подридваха, а всички като мен бяхме принудени да бъдем на нормалните каси. Стоях и не можех да повярвам, що за простотия е това. 
   Втората: Минавам покрай Св. София и паметника на незнайния войн и очите ми съзират възрастна жена да разхожда кучето си в градинката и цветята около паметника. То, че вече нищо не зачитаме е ясно, ама чак пък толкова и то от възрастен човек, наистина започва да ми идва в повечко. Не искам и да си представям къде точно какво е правило.

Няма коментари: