понеделник, 29 август 2011 г.

Седмицата (22 август - 28 август)

Една много хубава и спокойна седмица, особено, когато ходех до университета. Както се шегувах, когато някой в къщи ме пита вечерта как е в университета и аз отоговарях, а супер само аз и портиера бяхме :Д Август е любимия ми месец и за университета, защото няма никои и за София поради същата причина. Толкова е прекрасно усещането да се разхождаш по улиците без забързани "хора" да те бутат, блъскат и да те гледат злобно, направо рай. За съжаление вече само един месец в годината, ех като бяхме малки...Хубав град беше тогава. Особено моят квартал навсякъде имаше огромни поляни, по които тичахме и дивеехме. Сега остана зеленко само пред нашият блок, всичко друго е нови блокове и магазини, отврат. Не се чува детски вик навън, не се играе футбол, жмичка, стражари и апаши, ех спомени, сега се чуват само псувни, викове и нечленоразделна реч, гледаш глупаво гледащите физиономии и зомбита. Ама и аз къде се отплеснах, както и да е, разни хора, разни идеали...


Поздрав и успешна, и спокойна седмица!




Няма коментари: